Ett inlägg med ett budskap!

Vem är jag?
Mjaa.. Mitt namn är Rasmus. Skall fylla 21 någongång detta år.
Jag kommer från norra delarna av Stockholms roslag och jag jobbar i Norrtälje på Restaurang Havspiren.
Besök gäääärna våran otroligt snygga hemsida! :D
www.havspiren.se
Jag jobbar som kock och det har jag gjort sedan 9:an.
Jag har en flickvänn som är bosatt i Norrtälje och vi spenderar väldigt mycket tid med varandra.
Nästan varje dag faktiskt! :)
Vi har snart varit ihop i ett år och det blir bara bättre!
5 Juni har vi våran årsdag och det ser jag verkligen fram imot.
Det är möjligt att hon kommer att gäst blogga här i framtiden!
Följ med mig på mina vardags äventyr så kanske ni lär er något nytt!
Ni kommer att lära er att laga mat iallafall! ;)
Utöver mina kock ambitioner så gillar jag allt som har med teknik, språk och psykologi att göra!
Sen är det klart att jag har mängder av andra intressen men det lämnar jag till ett annat skede!
Jag är en rätt rar själ så fråga vad ni vill fråga! :)
Funderar nästan på att skriva detta inlägg på engelska och göra det med varje inlägg hedan efter.
Vem vet..? Det kanske lockar flera läsare?
MVH KOCKEN!
Vem är jag?

Mjaa.. Mitt namn är Rasmus. Skall fylla 21 någongång detta år.
Jag är från norra delarna av Stockholms roslag och jag jobbar i Norrtälje på Restaurang Havspiren.

Besök gäääärna våran otroligt snygga hemsida! :D
www.havspiren.se


Jag jobbar som kock och det har jag gjort sedan 9:an.
Jag har en flickvänn som är bosatt i Norrtälje och vi spenderar väldigt mycket tid med varandra.
Nästan varje dag faktiskt! :)
Vi har snart varit ihop i ett år och det blir bara bättre!
5 Juni har vi våran årsdag och det ser jag verkligen fram imot.
Det är möjligt att hon kommer att gäst blogga här i framtiden!

Följ med mig på mina vardags äventyr så kanske ni lär er något nytt!
Ni kommer att lära er att laga mat iallafall! ;)

Utöver mina kock ambitioner så gillar jag allt som har med teknik, språk och psykologi att göra!
Sen är det klart att jag har mängder av andra intressen men det lämnar jag till ett annat skede!
Jag är en rätt rar själ så fråga vad ni vill fråga! :)

Funderar nästan på att skriva detta inlägg på engelska och göra det med varje inlägg hedan efter.
Vem vet..? Det kanske lockar flera läsare?

MVH KOCKEN!

Kommentarer
Postat av: onlyerik

eran hemsida såg trevlig ut

2011-05-24 @ 00:51:22
URL: http://onlyerik.com
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hej söt blogg ! :D ska vi följa varandra på bloglovin?:):) kram <3

2011-05-27 @ 18:38:41
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: emmi

Trevlig helg!

xoxo Fashiontwisted

2011-05-28 @ 16:36:49
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: evelinahörberg [photography]

hejhej, allt bra ?

söt blogg !

2011-05-28 @ 19:55:24
URL: http://pphotography.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0