Arnold har två hemliga barn till.

Arnold Schwarzenegger.
Hela världen förvånades när Arnold Schwarzenegger avslöjade att han hade ett hemligt barn.
Hela världen, förutom skådespelerskan Jane Seymour.
I stället hävdar hon att det finns ytterligare två utomäktenskapliga barn.
Det var när hon träffade tv-kanalen CNN på premiären av sin film ”Love, wedding, marriage” som ”Doktor Quinn”-stjärnan gav sig på Arnold Schwarzenegger.  Actionhjälten och politikern har nyligen separerat från sin fru Maria Shriver efter att han erkänt att han har ett hemligt barn med en tidigare anställd.
– Jag är inte det minsta förvånad, säger Jane Seymour till CNN.
Men skådespelerskan slutar inte där, hon säger att Schwarzenegger inte ens nu har sagt hela sanningen.
– Vad jag förstår kommer det avslöjas mycket mer. Jag har hört om ytterligare två utomäktenskapliga barn som någon annan känner till. Jag har till och med träffat någon som känner honom väl, säger hon.
– Jag tycker synd om barnen.
Arnold Schwarzenegger.
Hela världen förvånades när Arnold Schwarzenegger avslöjade att han hade ett hemligt barn.
Hela världen, förutom skådespelerskan Jane Seymour.
I stället hävdar hon att det finns ytterligare två utomäktenskapliga barn.
Det var när hon träffade tv-kanalen CNN på premiären av sin film ”Love, wedding, marriage” som ”Doktor Quinn”-stjärnan gav sig på Arnold Schwarzenegger.  Actionhjälten och politikern har nyligen separerat från sin fru Maria Shriver efter att han erkänt att han har ett hemligt barn med en tidigare anställd.
– Jag är inte det minsta förvånad, säger Jane Seymour till CNN.
Men skådespelerskan slutar inte där, hon säger att Schwarzenegger inte ens nu har sagt hela sanningen.
– Vad jag förstår kommer det avslöjas mycket mer. Jag har hört om ytterligare två utomäktenskapliga barn som någon annan känner till. Jag har till och med träffat någon som känner honom väl, säger hon.
– Jag tycker synd om barnen.
s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0